Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
Re: [求助] 分了還是好朋友?
Sep 17th 2013, 01:00, by cit8

作者cit8 (ptt是條不歸路)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 分了還是好朋友?

時間Tue Sep 17 01:00:44 2013

冷飯如何能熱炒,你自己心中都有個底了 你只是注意力還沒轉移,或者說你還是沒抽離,還是想著復合 不過我看對方早就抽離了, 還是打理好自己多認識新朋友比較實際 ※ 引述《sive ( 醉生夢死)》之銘言: : 關於這件事, 其實我也是第一次遇到 : 剛和女友分手的時候(我們是吵架後和平分手), 她說她仍然會把我當好朋友看待 : 也說會願意陪我聊天, 跟我分享事情 : 我在那當下很無法接受, 覺得這根本不可能 : 結果....還是斷斷續續的聊了兩個月(網路上) : 後來漸漸的越來越少連絡(大約兩週), 我也想開始遺忘她 : 但是有次和朋友聊過之後, 又開始抱著挽回的希望(對不起我優柔寡斷) : 並開始以普通朋友的身份與她交談, 只不過她的反應已經沒有剛分手時候的熱絡 : 反而有點冷淡的感覺 : 我目前的心態, 一方面是不希望就此與她斷絕關係, 另一方面也是自己很寂寞 : 雖然我明白這樣根本是慢性中毒, 但還是抱著一絲希望走一步算一步 : 想請教各位的是, 這種情況下, 我一直找她聊天, 對她會造成困擾嗎? : 應該停止? 還是說, 就照現在這樣順其自然? : 謝謝大家的意見 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.241.81.150

karen33:言簡意垓 09/17 01:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()