Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 電腦網路 - 發問中 
Madesmith

Modern handmade. New designers every week.
From our sponsors
ie經常瀏覽消失了
Aug 12th 2013, 17:02

我的ie經常瀏覽這格消失了

原因是因為我用過一次隱私權那兩個勾勾 有點掉過一次

後來又按好了但是經常瀏覽這格已經消失了 ..

我一直開網頁也沒新的經常瀏覽跑出來

但是我本身已經有釘選了12的網頁

可是還沒打勾之前 大概偶爾會出現 1~2個經常瀏覽的網頁跑出來

可是打勾以後 我重開+重設ie都沒再跑出新的經常瀏覽的網頁過了

有什麼辦法可以把經常瀏覽弄回原樣嗎??

我怕我之後有需要替換釘選的網頁..

麻煩大大們幫個忙了!! 怎麼樣才能回復讓經常瀏覽這格再次出現?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()