Blogtrottr
批踢踢實業坊 movie 板
 
Exotic travel ideas.

Searching for your next vacation destination? Subscribe to Off The Beaten Path, a newsletter featuring captivating locales to help you to plan your next trip.
From our sponsors
[討論] 總舖師印象深的點(雷)
Aug 18th 2013, 00:25, by jpss

作者jpss (寶箱中努力尋寶)

看板movie

標題[討論] 總舖師印象深的點(雷)

時間Sun Aug 18 00:25:00 2013

剛看完仍然覺得很開心、滿足 憑藉著陳玉勳導演多年前的熱帶魚,讓我對總舖師有滿滿信心 大家來討論覺得最感動、好笑、或是印象深的是哪裡? 我覺得一開始母女在討論AV女優那裡 一邊爭論「露點」 一邊媽媽說「不管,我也要看」 後來她們相視而笑、而哭、而擁抱那裡 讓也是在外工作但戀家的我起了滿滿共鳴,一開始就哭了(好吧我超沒用) 還有看到重機車隊出現那裡,因為人與人的熱心和熱血而感動 再來是炒鱔魚爸爸出現幫忙女兒,雖然很扯但我就是喜歡這麼灑狗血啊 好多...留給大家補充:) 這真的是很溫馨、小品的好片,大家帶家人走趟戲院吧!!! Ps:我本來還一直以為要辦喜宴的老太太會因為等不及辦桌離開之類,我真是太被灑狗血劇情影響了orz -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 114.41.191.137

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()