Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Curious about the benefits of meditation?

In just a few minutes daily, this course will teach you how to relax and relieve stress. Even with a full schedule, you will want to make time for this!
From our sponsors
[心情] 新年到就有綠綠的感覺
Feb 3rd 2014, 07:54, by Dong0129

作者Dong0129 (阿東)

站內Boy-Girl

標題[心情] 新年到就有綠綠的感覺

時間Mon Feb 3 07:54:17 2014

從來沒有想過這種事情會發生在我身上, 跟女友交往也快9個年頭了, 今天凌晨,我們line到一半,最後一個訊息是我傳的一個問句,距離她最後發出的訊息12分鐘, 想說她一直沒回我,就打個電話給她, 結果電話被掛掉後馬上收到簡訊「我在看電影」, 我覺得很奇怪,就line她跟誰在看電影, 過了兩個鐘頭後(3:44)收到她的line:睡著了 剛剛睡醒看到她傳的line,我就問她怎麼回事,一下看電影一下睡著了, 她說在房間裡睡著了,沒有傳看電影的簡訊給我,且都用line在聯絡怎會突然改用簡訊, 又說她的父母不準她晚上很晚出門我又不是不知道… 她說了這麼多,我就一句話:請妳要找出是誰發簡訊的 到此,請問各位客官怎麼看? -- Sent from my iPhone -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 42.74.48.64

huai920:節哀 02/03 07:58

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()