Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Use GarageBand in Just 1 Hour

Learn to create music in GarageBand and become the Beethoven you've wanted to be. This online course is just $30. Sign up today!
From our sponsors
請幫我把這一篇翻成日文~20點~急急~
Aug 14th 2013, 09:57

我是要把這封信給一個日本聲優:

您是我一生中很重要的人,您的聲音帶給我力量和希望,對您的喜歡是洶湧的,極為瘋狂的。
您的存在讓我有勇氣面對生活中所有的不如意。當我對我的生活失去信心的時候。當我對這個世界感到絕望的時候。我就會想到您,讓我有活下去的希望
無論做任何工作都極為認真,配音時會主動要求重錄直至滿意為止,為了配合角色的年齡、性格等,聲音也會有細微的變化。
您曾經說過您會當一輩子的聲優,而我一定也會一輩子支持您的,我想對你說聲謝謝,謝謝您,您的存在,讓我有了希望
最喜歡你了~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(那位聲優是男生)
拜託~~請翻成日文~~不要用google翻譯機~文法要對~拜託謝謝
要用敬語~~><
拜託了

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()