Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
[心得] 戀愛魔鏡新品─超激長魔法睫毛膏
Aug 14th 2013, 23:37, by keepwaiting

作者keepwaiting (Stop Laughing, ok?)

看板MakeUp

標題[心得] 戀愛魔鏡新品─超激長魔法睫毛膏

時間Wed Aug 14 23:37:39 2013

我朋友從日本帶回來送我 所以其實我在台灣上之前就拿到這支了 (雖然我還是不知道為什麼他去日本送我台灣都有的牌子...) 以下是心得文文字版!! 但連結內有實擦圖建議點開閱讀 http://www.re.mu/Emily/product/92961 (沒有網誌都用這個,請用chrome開) ------------------------------------------------- 這是繼黃胖胖第二支開價睫毛膏(上一支是蘭蔻) 完全被別人試用過後迷惑,外加強調溫水可卸 對我這種懶人來說有著無法言喻的吸引力XD 跟之前的戀愛魔鏡睫毛膏外表差不多, 梳狀的刷頭,我用鼓起來那側刷上睫毛,另一側刷下睫毛 可以看到纖維以一個迸發(?)的姿態密布在刷頭上 那是一張刷兩次後效果就非常明顯,睫毛超級翹(有用睫毛夾夾過一次) 而且很變得很纖長,約莫用力睜大眼睛會戳到眼皮那種 最讓人開心的是他不會結塊阿~~~ 然後我刷完就奔波一整天,也沒有暈染或掉妝 十分滿意這隻喔!!!再次強調溫水可卸實在太令人舒爽了XDDD -- 如果將我的人生精簡成一個字,那就是懶 我的Re.mu線上衣櫃:http://re.mu/Emily -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.168.22.45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()