Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 網頁不能另存圖片了
Aug 24th 2013, 23:06, by YamazakiG

作者YamazakiG (KRB'S 瘋子阿翔)

看板ask

標題[請問] 網頁不能另存圖片了

時間Sat Aug 24 23:05:57 2013

如題 我家的電腦作業系統是Win7 我網頁也都用IE開 不過不知道為什麼 昨天還可以在網頁上按滑鼠右鍵存圖片 今天就不行了=_=" 其實也不是說不行啦... 就是我不管把他存到哪裡 我都找不到他 比如說我要存一張圖片在我的桌面 路徑也設定在桌面 可是儲存後在桌面就是找不到那個檔案 我真的頭殼抱著燒 希望有人可以幫忙解決問題 感激不盡 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 118.233.54.179

sgracee:儲存後,在桌面按 F5?暫存要不要先清一下? 08/24 23:14

YamazakiG:F5沒用 樓下等下有人會中槍XDD 08/24 23:25

whataver:蓋 08/24 23:26

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()