Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
CloudMailin

Incoming Email for your web app. Get started in minutes and scale effortlessly when you need it.
From our sponsors
[心得] 藝米室內裝修設計有限公司
Oct 16th 2013, 19:38, by annhedy

作者annhedy (做個朋友吧)

看板Salary

標題[心得] 藝米室內裝修設計有限公司

時間Wed Oct 16 19:37:58 2013

幾天前,我在人力網上投履歷給藝米室內裝修設計有限公司 前天接到對方的電話 要我去面試做設計助理 昨天去面試時,我帶了大學時期的作品集(畢業多年 但我沒從事相關的工作) 我告訴對方,因為我雖然是念室內設計,但幾乎沒經驗, 只有打工當過繪圖員 我大概會哪些電繪 畫圖的基本概念我都了解 結果對方告訴我 會cad和3dmax、平面繪圖軟體 起薪是19k 加上勞健保 給我的薪資約21k 然後一直告訴我 我什麼都不會 只能給這個價 平常都要加班 幫設計師畫圖 設計師只要用手稿配置圖面 也不用考慮尺寸問題 只是大概畫出位置 助理的工作就是要有尺寸概念 幫設計師畫出尺寸圖面 我想問 室內設計助理的起薪都這樣嗎? 跟時薪109的臨時工有啥差別? 而且打工也不需要畫圖技能阿 實在令人匪夷所思!! -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 122.121.192.45

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()