Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[心情] 五年果然是一個門檻
Oct 16th 2013, 19:53, by imstf

作者imstf (mei)

看板Boy-Girl

標題[心情] 五年果然是一個門檻

時間Wed Oct 16 19:53:22 2013

沒想過初戀可以交往這麼久 畢業 工作 經歷了無數爭吵與磨合 交往了五年一個月 我曾經以為這就是永遠了 沒想到我們還是分手了 我想你永遠都不會知道 我總是默默的發現了很多不應該知道的事 還記得剛知道的心情是怎樣的不可置信 讓我很想衝到你面前質問你為什麼要這麼對我 你說過你會永遠愛我 也和我一起規劃許多未來的夢想 但如今都過去了 現在雖然心情還是無法完全平復 但是我會盡力讓自己走出來的 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 163.26.86.212

brave98:加油! 10/16 19:54

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()