Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 發問中 
塑小臉 塑小臉 塑小臉 塑小臉 的啦
Aug 24th 2013, 13:07

只要一瓶3D☻定位☻超V☻緊緻☻精華液我的大餅臉立馬變鵝蛋臉

本來我的大餅臉的肉多就算了,還有點鬆弛
雙下巴整個超不美觀
後來我姐建議我去買波☻神☻生☻技的3D☻定位☻超V☻緊緻☻精華液
我自己就去網路上看了看才發現這竟然還有GMP的認證!!
我先下單買了一瓶來試試

沒想到一瓶根本都還沒用完,完全不在有人叫我大餅臉,大家都叫我鵝蛋臉
真的不誇張!臉整個小了一號,雙下巴完全離我而去

現在我的臉型,根本跟model的臉型一樣漂亮啦!!
超激推這瓶啦!!!!!
就是這個http://beautysHOpgirl88.com/ProductDetail.php?pro_id=51&CID=3

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()