Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
New Thought, New You!

How to create a joyful life of Health, Wealth, Love & Prosperity. This online course is taught by Rev. Scott DeMarco. Enroll today for just $125.
From our sponsors
Re: [求助] 男友在FB追蹤我的女性友人
Oct 16th 2013, 19:16, by xrr

作者xrr (xrr)

看板Boy-Girl

標題Re: [求助] 男友在FB追蹤我的女性友人

時間Wed Oct 16 19:16:52 2013

※ 引述《BoyGirl1 (男女板專用帳號1)》之銘言: : 和男友剛在一起不到一個月 : 他其實沒有很常用FB : (不太打卡也不太po照片 都是看別人動態居多) : 在一起前 : 我有和朋友去衝浪 然後那時和他聊到 : 他有說 我的朋友 某S虎牙妹很可愛 某M蠻正的 : 那時我則開玩笑地回說 S跟M都有男友囉 好可惜不然就幫你介紹.. : 昨天晚上在講電話的時候 : 他的室友有偷用他電腦 上FB標我 給我看一些他以前的照片 : 今天早上我在看我的摯友的時候發現 (有把男友設為摯友) : 男友追蹤了我朋友某M 就他之前覺得很正的那位 這很簡單阿, 妳就跟某M說妳的男朋友在追蹤她, 然後妳再跟某M強調妳的男朋友對某M已經有意思, 妳就跟某M說為了避免之後妳們三人可能會有感情糾紛, 以及妳怕妳的男朋友之後可能會騷擾某M, 所以妳希望某M可以先暫時在facebook上封鎖妳的男朋友, 並且妳希望某M可以完全不要跟妳的男朋友有任何往來, 妳這樣跟某M說之後,就可以完全解決妳的問題 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 140.112.114.227

AGODC:結果會不會M跟原原po男友超展開的告白? 10/16 19:24

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()