Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Want free Kindle ebooks?

Sign up to receive the best freebie Kindle ebook deals in your email every day.
From our sponsors
台中的房價快追上台北了台中有那麼多有錢人嗎??
Oct 27th 2013, 16:52

optic26 wrote:
應該不能這樣比吧台中...(恕刪)


等你賣了房子
你就知道
房價是怎麼漲上來的

黃老師
2013-10-11 21:02:41 (ip:127.255.*.*) 第#1篇

傳訊
會員群組: 一般會員
發表總數: 872
經驗值: 2463
T幣: 47
註冊: 2007-08-14
好多年沒上討論區了

我也搬離台中快一年

我那不成材的十期別墅在1年內漲了50%

我卻再也回不去了

上週回去看新建案

每坪單價14~22萬

真的很傻眼

光是總太建案投資客一堆要轉單的投資客

白癡的政府說預售屋不用課奢侈稅

但可以考慮課所得稅

用人頭分散

能課的到嗎?

乾脆把這個問題放到國中入學測驗中的

智力測驗題目中!

課奢侈稅讓投資客把成本加到買方身上

政府打不到房價

對財團有交代

又把老百姓騙得團團轉

第一.我不買投資客轉單的房子

第二.不買預售屋(建商不斷拉抬房價)

第三.我只考慮買看得到品質的新成屋或中古屋

看看台灣空屋率這麼高

經濟這麼差

政客這麼爛

誰可以告訴我

房價漲成這樣是基於什麼理由?

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()