Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
Learn to Play the Ukulele

Make your own music in your own way on the ukulele and have fun doing it. This online course is taught by "Cool Hand Uke." Sign up today for just $25.
From our sponsors
[閒聊] 找到工作了...
Oct 28th 2013, 15:01, by gaiaesque

作者gaiaesque (請不要叫我解釋我的暱稱)

看板Salary

標題[閒聊] 找到工作了...

時間Mon Oct 28 15:00:55 2013

今天去台中工業區一家公司面試 這個主管是主動找我的,上禮拜我在人力銀行投履歷後他下午就打給我了 講好了今天面試後, 我從嘉義到台中花了點時間,差點客運沒坐到要遲到了...還好 談了大概40分鐘左右,總之錄取了 這個主管最後談到我的薪資,我寫了一個數字給他 我覺得是比目前在中南部同職位上大概多3k左右的價錢 他也接受了,然後約好時間,11月中就要去上班了 我從六月到現在,開始找工作的時間其實是由九月中開始 之前都在運動,也去環島,做了一些自己想做的事情 包含這次面試,我真正只有三次面試的機會 我覺得我自己應該算幸運吧 因為在人力銀行上面,我投的履歷完全都是找這類型職位的工作 而且,我已經超過30歲了... 心裡很怕沒人要我,平常又要面對家人的壓力 知道有工作後,我第一時間也沒打電話回家 中午坐車回家時,其實我的心情很平穩 剛剛回家後也趁我爸先離開時跟我媽講一下,晚點再跟他講 總而言之,找到工作了,心裡的大石頭也放了下來 謝謝!謝謝!謝謝.....(這兩個字我大概跟那位主管講了10次有吧XD) -- And there's two things that we're really good at - knowing how to get back up and knowing how to party. -- Fiona Gallagher -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 111.242.78.216

snowbanana:恭喜你!!! 10/28 15:02

gaiaesque:也祝在找工作的板友們能順順利利找到好工作!! 10/28 15:05

birdhammer:恭喜 10/28 15:06

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    ghgggg 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()